Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Παραιτήθηκε ο Διοικητής του Γ.Ν.Ρόδου

"Η σημερινή μου παραίτηση είναι πράξη ευθύνης απέναντι στο Δωδεκανησιακό λαό, απέναντι στον όρκο που έδωσα να υπηρετήσω με όλες μου τις δυνάμεις την πατρίδα μου στο χώρο της υγείας" 
"Επειδή ακούστηκε μέσα στα πολλά που ειπώθηκαν εναντίον μου, ότι είμαι συνδικαλιστής Διοικητής, ενημερώνω προς πάσα κατεύθυνση ότι αν αυτός ο χαρακτηρισμός αφορά το ότι δεν έκρυψα τα προβλήματα του Νοσοκομείου διακινδυνεύοντας ανθρώπινες ζωές, αλλά τα ανέδειξα και αγωνίσθηκα μαζί με το προσωπικό του Νοσοκομείου για τον κοινό στόχο της επίλυσής τους, ο χαρακτηρισμός αυτός είναι για μένα τίτλος τιμής και τον αποδέχομαι με περηφάνια."
  Για να διαβάσετε ολόκληρο την επιστολή παραίτησης του κ.Μ.Κόκκινου κάντε κλικ εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου